torsdag 15 maj 2008

Yes!

Jag har inte berättat detta innan men jag sökte sommarjobb på Systembolaget här i Höör och vet ni vad? :) Jag fick de!
Ska bli jätteroligt! Och himla roligt att prova på nått nytt. Jätteskönt att slippa gå upp 4.40 för att ta mig in till Lunds universitet och städa och härligt att slippa åka tåg varje dag. Tar mig max 5 min att cykla till Systemet :)

Nu kommer jag kunna vara uppe på mina älskade sommarkvällar, bland det härligaste som finns :) Slippa gå och lägga mig kl 10 för att orka upp överhuvudtaget.

Och dessutom så är det ganska coolt att jobba på Systemet, hehe..
Men folket i Höör behöver inte oroa sig för att jag ska se er konsumtion, jag har tystnadsplikt så ;)

Så kom nu och säg hej i sommar :)

2 kommentarer:

  1. Ha :) Ändå coolt! Jag kommer så klart och handlar av dig sötis=) puss elli

    SvaraRadera
  2. JAG VILL HA UPPDATERINGAR

    SvaraRadera