söndag 8 november 2009

Söndagströtthet?

Idag är jag galet trött och jag har ingen aning om varför. Har ändå varit lagom aktiv och haft grejer att göra. Men men..

I fredags hade jag och min käraste myskväll med hemmagjord pizza och senare på kvällen chokladpudding. Mums! Vi såg en bra film som började sent och slutade kl 01.00 typ.. Vilket resulterade i att vi sov till min pappa ringde och väckte oss kl 10 dagen efter (jag hade satt en klocka men den hade inte ringt) när vi skulle bli hämtade kl 11. Så det blev att förvirrat ta sig upp ur sängen, göra sig kalasfin och äta lite frukost. Sen bar det av till Glumsö, Danmark för att fira min mammas 45-årsdag. Efter 2 timmars biltur dit, ha umgåtts med massa trevligt folk (både danskar och svenskar), ätit god mat och goda kakor/tårtor och 2 timmars bilresa hem igen var vi väldigt trötta när vi kom hem på kvällen. Trotts sovmorgonen.

Idag har vi firat fars dag lite och sen har jag tagit det väldigt lugnt.

Hoppas att alla haft en skön helg.
XO

1 kommentar:

  1. Den där chokladpuddingen lät inte helt fel =0)

    SvaraRadera