fredag 4 december 2009

Skåneresan

Idag har jag tillsammans med Mickan, Susanna och Hasan gjort en skåneresa, med anledning av att vi andra gav Mickan det i födelsedagspresent (i april, vi har inte fått ihop de fören nu). Det ska tilläggas att vi gjorde hela resan med kollektivtrafik. Vi har besökt Kivik, Simrishamn, Ystad (ja, vi bytte tåg där), Malmö och Lund. Skulle egentligen åka till Helsingborg med, men det är begränsat vad man hinner på en dag tyvärr så vi skjuter det till en annan gång. Sjukt roligt har vi haft (som alltid) och här bjuder jag på lite bilder.


Finn ett fel?



Utan för en hyfsat känd byggnad i Malmö..



...any clue?



Vi åkte de här pariserhjulet (det var min idé - fast sen kom jag på att jag är lite, liiite höjdrädd). Jag överlevde och kände ingen ångest alls faktiskt, inte ens de minsta rädd. Sjukt imponerad. Men fanns en som inte var så glad när vi, efter vad vi trodde var sista varvet, åkte ett till.. 


Under den stoooora fina lampan.


Tack mina vänner för en supermysig och rolig dag!!!!! Mina kinder gör fortfarande ont efter allt skratt.

/S

1 kommentar: