måndag 21 juni 2010

Ny vecka, ny packningssession

Det är spännande det här med att packa ihop sitt liv för att flytta till en ny plats.. Men det finns vissa svårigheter, som tex: Vad ska jag slänga, vad vill jag behålla? Vad är användbart och vad är onödigt? 

Sen tycker man ju att ett rum borde bli MER städat när man packar ner saker, men ack nej.. Antar att det behöver bli mer stökigt först för att sedan kunna skapa ordning, eller något åt det hållet.

Mitt rum i skrivande stund.

Back to work!

4 kommentarer:

  1. Hej å hå, kämpa på! Det kommer gå bra med packningen =)

    SvaraRadera
  2. Tack söt :) Det har gått bra. Är typ klar nu, bara kläderna och lite sånt som man får packa ner samma dag man flyttar typ :) Plus att jag måste ta itu med förrådet, du vet gamla gosedjur och sånt. Hoppas det är bra med dig! Kramar

    SvaraRadera
  3. Wiiieee, du bloggar igen :D :D

    Tack finaste sötis, det känns lite lite bättre nu ikväll (och förhoppningsvis ännu bättre imorgon om jag kan sova i natt) :)

    Puss puss puss!

    SvaraRadera
  4. Hörrö Sandra-panda. Nu är det dags för lite uppdatering här tycker jag;) PUSS!

    SvaraRadera