måndag 23 juni 2008

Introduktionsdag

Idag så vaknade jag med ett ryck 7.44.. Jag kom på att jag skulle befinna mig på Systembolaget Värnhem i Malmö klockan 9.00 för att delta i en introduktions dag, och tåget gick 7.56 - Panik!

Men jag tog på mig kläder, la ner linser, smink och kam i min väska och cyklade som ett skott till stationen. Jag gjorde mig iordning på tåget, åt frukost på bussen till Värnhem och köpte deo på Hemköp (jag hann inte duscha) innan jag gick till Systemet.

Jag kom till och med 5 min innan vi börja och vi hade en jättetrevlig dag. Det var jättekul att få träffa andra sommararbetare och byta tankar och erfarenheter, dessutom var de riktigt trevliga allesamman.

Så trotts tidernas stressigaste morgon blev det en toppendag :)

Tror förresten att Höör blåser bort snart.. i alla fall mitt lilla hus..
Sov gott och håll tummarna för att jag inte blåser bort i natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar