torsdag 26 juni 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Susanna.

Regler:
-Beskriv först reglerna
-Svara på alla frågor
-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Gå en promenad innan jobb.
2. Cykla till jobbet.
3. Jobba.
4. Läsa min topphälsa tidning (på min lunchrast förmodligen).
5. Träffa Pernilla och Jennie och ha girlsnight :)

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sedan var jag 11 år och hade precis flyttat tillbaka från USA med min pappa och mina syskon, vi bodde i ett trevligt lägenhetsområde där det fanns hur mycke barn som helst så vi lekte dunkgömme, byggde kojjor i skogen - och bara var barn!

Ställen du bott på?
Höör, Berkeley (San Francisco), Stockholm några månader när vi väntade på visum för USA.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Betala av mina föräldrars och nära och andra nära och käras lån (och mitt studielån).
2. Köpt fina bilar till mig och mina föräldrar, samt en drömbil till min älskling, vad vill du ha? En ferarri? ;)
3. Först och främst åkt till Bora bora med Magnus (Har lovat honom de om jag vinner på lotto nån gång, hehe), sen rest till massa andra platser och bjudit med familjen och vännerna.
4. Skänkt en hel massa pengar till välgörenhet.
5. Köpt ett stort fint hus och renovera det som jag vill ha de, pool och bubbelpool ska tilläggas ;)

Personer du vill veta mer om: Lina, Hasan, Pernilla, Elli, Månsson och andra som känner sig sugna :)

1 kommentar:

  1. Antar utmaningen!

    Spelade på midsommardagen. Lagom beroendeframkallande...

    5 juli närmar sig med stormsteg.

    SvaraRadera