onsdag 4 februari 2009

Ett brev på posten

Idag har jag och Hasan varit på Höörs kommun och träffat hälsoutvecklaren som även är vår blivande handledare. Känns roligt dels för att hon är väldigt positiv och duktig och även för att vi får välja projekt själva. Hon hade ett par förslag på projekt som redan fanns, men vill vi så kan vi komma på något helt eget utifrån behoven i kommunen. Inte illa de :) Nu ska vi bara komma på vad vi vill arbeta med.

När Hasan hade åkt hem, satte jag mig och läste bloggar, klickade in på Mickans blogg och såg att hon fått tentan på posten! Så jag rusade ner till postlådan och hittade brevet.. Öppnade och det var VG :D Det bästa med det är att eftersom jag även fick VG på första deltentan så innebär de att jag får VG på hela kursen! Wiiiiieee

Jag = glad idag (gladare än vanligt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar