söndag 8 februari 2009

Hård helg

I fredag hade jag myskväll med mig själv en film och en påse salta nappar. Igår åkte jag till Magnus mitt på dagen för att senare fortsätta ner till Sjöbo där vi var bjudna på kalas. Det var mycket trevlig, fick gott vin och god mat :) Idag så har vi slöat sen begav vi oss till Löddeköpinge och Center Syd för att Magnus som fyller år nästa helg skulle peka ut lite vad han önskar sig, men tror ni att jag var klokare när vi åkte därifrån? Nej. Hehe..

Nu är jag hemma i min säng igen för att återgå till hur jag började helgen :) Hårt har de varit.

2 kommentarer:

  1. Hejsan Gumman!

    Läste ditt inlägg om struktur, hahaha.
    Sen en fråga om din FIIINNNAA layout.
    Hur får du så fina ramar runt korten är det din lilla Touch dator som trixar med detta :S

    Kram millia

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har gjort i bloggen gumman! Puss1

    SvaraRadera