måndag 2 februari 2009

Har inte blivit någon ny design än, inte kommit på något roligt.

Klassfesten i lördags var en riktig hit, vi hade jätteroligt hela kvällen och jag skrattade så jag hade ont i både kinder och magmuskler, hehe.. Fick tyvärr åka med sista tåget hem, som går 23.23 från K-stad. Tänkte att de skulle vara skönt att komma hem och sova, då jag skulle upp tidigt och sjunga för min käre bror, men när jag väl var hemma var jag så uppe i varv att det inte gick.. hehe..

Igår blev det då tårta, sockerbullar och semlor till fika, sen thaimat till middag. Allt brossans önskan :) Åt dock bara en semla under fikan, då jag kände att det blev lite väl mäktigt annars. Sen fanns det ju dem som krängde in både semla, tårtbit och sockerbulle men de behöver vi ju inte peka ut, hehe..

Nu är det tack och god natt för mig.
Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar