tisdag 8 april 2008

Jogging

Som jag nämnde innan min födelsedag så önskade jag mig ett par joggingskor, eller bidrag till ett par. Och jag fick ett par av min söta pappa :D Så idag har jag varit ute och joggat en sväng i duggregnet. Var jätteskönt, men jobbigt.. Märktes att jag inte har särskilt bra kondition, hehe..

Och ja, jag har ju glömt berätta vad jag fick i födelsedagspresent.. Så nu får jag ju berätta de :)
Jag fick:
-Joggingskorna
-Expedit bokhylla (Ikea) av mamma, pappa och lillebror
-Spargris med pengar i av Bonusmamma och bonusbror
-Läppglans och ögonskugga av Lina
-Fin karaff med tillhörande vinglas av Marie
-Presentkort på Duka av Magnus föräldrar
-Och sist men inte minst (!), ett jättefint halsband av Magnus :)

<3


Tack för allt fint och välbehövligt :D


Jag har fått nys om att där ligger nått paket till och väntar på mig.. Men tror att dessa väntar tills jag ställer till med fest (då jag har sagt att jag eventuellt tänkte ha det) eller tills de gett upp på festen och inte kan hålla sig längre :D

Hmm.. får se hur det blir :)

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar