torsdag 3 april 2008

Så underbart väder!

Idag har det varit alldedes underbart väder, håller ni inte med? Blev glad att det var så fint på min första "lediga" dag på länge. Skrev "lediga" för att jag ändå har en del att läsa till opponeringen av våra tentor imorgon. Men jag har haft tid att vara utomhus :)

Jag och Pernilla har gått en lång, skön promenix i skogen där vi hittade vitsippor :) Jag hade bara en tjock tröja på mig, men var ändå alldedes för varm, hur härligt är inte de? Vågar man nu påstå att våren är här?

Mysigt!


När jag kom hem från Pernilla behövde det handlas så jag tog cyklen ner till ICA med Jennie i ena örat (handsfree), när jag kom hem pratade jag fortfarande med henne (hon ringer gratis till mig) och bestämde mig för att ta med lilla Vicky (hunden) på promenad i den svala kvällsluften :)

När jag kom hem igen så hade mamma lagat den här goda måltiden..


Supergod thaigryta med tofu i :)

Hoppas att ni också fått njuta av vädret idag!

1 kommentar:

  1. Jag håller med! Underbart med vårväder! Lycka till med opponeringen idag. Håller tummarna för dig!

    SvaraRadera