tisdag 15 april 2008

Vårkänslor

Nu är våren här! Vitsippor, vårsol och glass :D Glass glass i stora lass! Förra veckan var jag och min sötnos och köpte glass, jag åt årets första bägare plus (kulglass med mjukglass), vilket var sjukt mysigt och gott.
Idag var jag och Mickan och köpte glass när vi pausade från vårt arbete en stund. Solen sken och glassen var gooood :D

Inget tvivel på att jag älskar glass va?
För en par dagar sen var jag och vår lilla vovsing Vicky ute i skogen och slängde oss i ett hav av vitsippor :D


(Vicky skulle tvungen vara ovanpå mig, trotts att vi hade en hel skog att vara i.. Men söt är hon :)

Inget tvivel kvar, nu är det vår :D

3 kommentarer:

  1. Vårkänslor är underbart =0)

    SvaraRadera
  2. Världens hemskaste bild på mig men bilderna på glassen, sötis-vovven och dig är jättefiina! Puss puss

    SvaraRadera
  3. Elin och Susanna21 april 2008 kl. 04:16

    Dålig uppdatering nu Sandra! fy! skärpning :p Puss/Elin och Susanna

    SvaraRadera