torsdag 6 november 2008

Bloggar

Mickan har världens bästa länksamling på sin dator! Alltid när jag är där så blir jag så avundsjuk på den. Där är massa roliga bloggar om allt mellan himmel och jord och även massa roliga onlinebutiker. Nästa gång jag är där tänker jag minsann kopiera dem :)

Lektionen gick bra idag, det var riktigt roligt och de pratade på och frågade. Det svåra var att man inte tänkte på att alla (för oss) vanliga ord har ännu inte nått deras svenska ordförråd Men det löste sig med förklaringar och då och då engelska ord. Känns kul att få undervisa dem de kommande onsdagarna och torsdagarna :)

Puss och kram!

2 kommentarer:

  1. Haha! Du får kopiera hur många du vill så länge du inte får mig att framstå som en bloggtönt;) haha

    SvaraRadera
  2. Haha, det tyckte jag att jag försökte undvika :P

    SvaraRadera