måndag 17 november 2008

Frost


Imorse när jag vaknade var det frost ute. Mysigt enligt mig, kallt enligt de som var tvungna att ge sig ut vid den tiden. Själv hade jag förmånen att "arbeta hemifrån" idag, så jag kunde ligga kvar under täcket och mysa.

Nu längtar jag efter julen, efter alla ljus, dofter och smaker :) På torsdag ska jag och Mickan baka lussekatter till vår SFI-klass, till avslutningen med oss där, ska bli jättegott och mysigt! Är bara två veckor kvar tills man ska sätta upp julsaker och börja öppna choklad-kalendern (jag blir aldrig för stor för att ha en sådan) och sen är det julbak och paketinslagning och ett tu tre så är det julafton och Kalle Anka :)

Ps. Om tomten läser det här så är det översta på min önskelista snö till jul i år! Jag vill ha en riktig jul :)

1 kommentar:

  1. Åh, vad söt du är! Jag ska ta ett snack med tomten så du får din jul=)

    SvaraRadera