måndag 24 november 2008

Let it snow, let it snow, let it snow..

I torsdagskväll började det snöa här i Höör, men det var för varmt så det la sig inte..

Men så här såg de ut när jag tittade ut genom fönstret i fredagsmorse :D Överlycklig som jag blev, kastade jag i mig frukost sen gick, jag Ossian (bonusbror, 6 år) och Gunnel (bonusmamma) ut och lekte i snön!

Ossian gjorde en fin snöängel...

Gunnel gjorde söta snögubbar...

...och jag gjorde en snölykta.

Jag testade min nya skidjacka, den är verkligen jätteskön och riktigt snygg (eller vad säger ni?)

Efter en stund började det snöa riktigt mycket, vi såg ut som snögubbar alla tre :D

Sedan kom solen fram mellan molnen, och jag gav mig ut på promenad..

Så vackert allt blir med snö på.. Lyser upp den mörka vintern.


Så vackert med sol och snö.. magiskt!

Snön ligger fortfarande kvar här i lilla Höör, och det snöar lite imellan åt.. Jag sitter inne just nu och läser men när Ossian kommer hem från dagis är det pulkabacken som gäller ;)

1 kommentar:

  1. Gud vad fiint! Här i K-stad är det verkligen inte en gnutta snö, så konstigt! Vilken fin snöängel han gjrode! Perfekt ju=) Och du, du är lika söt som vanligt! PUSS

    SvaraRadera