onsdag 19 mars 2008

6 dagar kvar...

... till min födelsedag :D

Det är fortfarande roligt att fylla år, fast känns inte som att där finns några roliga åldrar att fylla längre.. 20 var det man hade längtat efter.. Och nu?
Ja, visserligen så är det bra att vara 21 om jag vill till USA och festa, då de har 21-årsgräns på pubar och uteställen i de flesta delstater (som jag förstått det iaf).
Men det kluriga när man fyller år är vad man önskar sig. Alla frågar vad man vill ha.. Och man vill ju klart ha presenter :) Men man vill komma på bra saker, hehe..

Det här är vad jag kommit på och sagt till mina nära och kära att jag önskar mig:

- Bidrag till joggingsko
- Balansboll
- Stora Hälsoboken
- LUDDE fårskinnsfäll
- EXPIDIT bokhylla
- Aromalampa + Eterisk olja Jasmina
- Fast telefon (med lång sladd)
- Klocka (stor i silver)
- Fasetterad spiraldroppe – Bergkristall (hänge)
http://www.kristallrummet.se/shop/viewprod.pl?id=1928
- Silverarmband
- Silver halsband
- Upplevelse (Gärna Johan Glans Skåneturné)




Så sen när min födelsedag är förbi så ska jag berätta vad jag fick ;)

Ps. Om min grupp undrar så skrev jag det här inlägget innan vi började jobba, så att ni inte tror att jag sitter med sånna här oseriösheter medan vi jobbar ;) Haha.. Ds.

3 kommentarer:

  1. HAHA! Ingen fara, för jag har suttit med oseriösheter under tiden=P

    SvaraRadera
  2. haha....Mickan har ju kollat på Våra bästa år under tiden, så du behöver inte oroa dig =0)

    SvaraRadera
  3. Oj, men det önskelistan skulle du klara av både din födelsedag, nästa julafton, din 22-års dag och en massa årsdagar med Magnus. Jag har alltid problem med önskelistor. Överraskningar tycker jag är bättre. Man uppskattar nog dem mer, tror jag.

    SvaraRadera