söndag 23 mars 2008

Påsk

Har haft en riktigt mysig påskhelg hittills. Var med Magnus i torsdags, åt lite påskgodis och kollade på film. I fredags målade vi påskägg (jag tvingade Magnus och hans syster, haha), sen åkte jag till Gunilla, där hon, jag och Jenny åt supersmaskig middag (hasselbackspotatis med svampsås, sallad och schnitzel) och inlagda persikor till efterrätt :D




När vi var så mätta att vi hade kunnat rulla iväg, satte vi oss i Bettan (Gunillas bil) och körde till Malmö, där Forkner hade lite påskfest. Vi hade riktigt skoj och Pernilla stod för större delen av underhållningen, haha :D Vi var inte hemma och i säng fören 4 på morgonen.. då var jag trött!

Sen sov vi till 11.30 (jag var så glad att hon var 11.30 när jag vaknade, var sjukt rädd att den skulle vara 9) och slöade fram till jag skulle tillbaka till Magnus igen på påskmiddag :) Var jättemysigt att äta riktig påskmiddag, är nog första gången jag gör de faktiskt. Fick påskägg av Magnus söta föräldrar med :) (Har fått ett av min lilla mamma också).


(Bilderna är inte bilder på mina ägg, eftersom jag faktiskt glömt att ta bild på dem)

3 kommentarer:

  1. Aja, har du redan ätit upp dina påskägg? ;) Hoppas du hade en angenäm afton igår din lilla festprisse! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen igen! Hoppas du fick en bra eftermiddag/kväll :D:D:D Och mys med Magnus ;)Hihii!

    SvaraRadera