onsdag 19 mars 2008

Dåligt..

Ja, nu har det gått 1½ vecka sen jag bloggade sist, dåligt av mig.

Mellan måndag kväll och torsdag förra veckan så låg jag i hög feber (ja, synd om mig) och kunde knappt resa mig ur sängen.. Sen tog det några dagar innan jag blev ordentligt pigg igen. Helgen blev lugn med Let's Dance och Schlager och på söndagen snickrade jag tillsammans med min sötnos :) Eller han snickrade ju mest, men jag var världens bästa medhjälpare :D (Tycker jag iaf, hehe)

Igår så var jag och sweetnose och såg Morgan Pålsson - Världsreporter, då jag hittade gratisbiljetter här hemma :) Den var riktigt rolig, särskilt ett par scener som är extra minnesvärda.
Se den!

Nu är det en timme kvar till studiedejt på msn med min grupp. Innan dess måste jag städa upp lite här.. Inte för att de kommer att se det då eftersom det är via msn, men eftersom jag själv inte står ut med att jobba i den här röran, hehe..

Auf Wiedersehen :)

1 kommentar:

  1. Morgan Pålsson är ju bara så rolig! Funderar faktiskt på att se filmen.

    SvaraRadera