söndag 9 mars 2008

Vilken vecka!

Ja, som ni märkt så har det varit lite dåligt med inlägg här i bloggen under veckan. Förklaringen är att jag haft mycket för mig, så inte haft tid och ork att skriva något.

Måndag: På förmiddagen pluggade jag och styrketränade en timme. Sen på eftermiddagen plockade Pernilla upp mig så stack vi och målade hennes nya lägenhet (första målningen). På kvällen var det plugg igen..

Tisdag: Skola mellan 9 och 14, sen promenad med Anna runt Vaxsjön och på kvällen middag hos pappa och co.

Onsdag: Plugga hela långa dagen, promenad i Fogdarödsskogen och styrketräning med Anna :) Middag hos pappa (igen).

Torsdag: Skola mellan 9 och 15, sedan firade vi pappa som fyllde 43. Mys eftermiddag/kväll med tacos och tårta :)

Fredag: Ikea med Pernilla och Jennie, kul att hänga med mina töntar som vanligt :) Sen bar det av till min sötnos direkt när jag kom hem och sen myskväll där med god mat, som han lagat själv (duktigt) och sedan Jurassic Park (2:an) med chips och godis :)

Kollage gjort av Pe och Fork, de hade särskillt kul
när de skrev kött på min mössa, tydligen.. hehe


Lördag: Jag och Magnus åkte till Center Syd där vi kollade på motorcyklar och tillbehör, fyndade dvd-filmer och solglas ögon och åt på Macke Donkan (inte en favorit, men deras Flurry med Chocolate Crunch var supersmaskig). Sen på kvällen var jag återigen med Pernilla och Jennie (Alias Pe och Fork) i Pe's lägenhet, där jag och Fork blev satta på att skruva ihop TV-bänken och leta kanaler innan vi kunde påbörja vår myskväll, hehe.. Medan Pernilla röjde resten av lägenheten :)











Och idag är det plugg som gäller.. Suck..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar