söndag 2 mars 2008

Bowling, singstar och myskväll

Igårkväll så var det bowling på Lucky som gällde med Anna, Fredrik, Calle, Ripa, Henrik, Robban, Micke, Tommy och Sara. Det gick sådär för mig.. Först ledde jag, men sen låg jag plötsligt näst sist. Andra gången gick det dock lite bättre, då jag kom 2:a :)

Sen bar det av hem till Robban där vi spelade Sing star.. Jag säger bara Do do do do do, do do do, do do do do do... Haha (Kolla på filmen nedan)

Och i fredags så var jag hemma hos min heting och hade myskväll med popcorn och filmen "Blind dating". Romantisk komedi om en blind kille - Mycket söt och fin. Se den vet ja ;)

Hoppas att ni har haft en lika bra och rolig helg som jag!
God natt

1 kommentar:

  1. hahahaha.....Vad är det för låt ni sjunger?? Tror inte jag har hört den förut =0)

    SvaraRadera