måndag 25 februari 2008

Hedvig is back

Nu har min cykel återigen fått en sadel, då någon snodde hennes gamla som ni säkert läst här i bloggen.. Så nu slipper jag stå upp och cykla vart jag än ska, var bra träning för benen men fy så jobbigt det var..
Jag har sett att Hedvig börjat rosta på vissa ställen, typ skruvar och sånt. Så jag frågade pappa om man kunde göra nått och han sa att man kunde putsa med nått medel. Så jag tänkte göra det. Och tvätta henne så att hon är ren och fin nu inför våren. Idag så har hon i alla fall fått oljat kedjan och pumpat :)
Men när jag stod där och tänkte på hur jag skulle göra henne fin så kom jag på att jag vill pimpa henne lite, typ måla (spraya?) henne i någon rolig färg.

Rosa kanske?

Ja ja, får hur som helst bli sen när jag har tid. Nu är det tentaplugg som gäller ju....

1 kommentar: