söndag 24 februari 2008

Lägger ner..

Min veckas träning har varit så dålig att jag inte ens tänker lägga upp någon veckans träning den här veckan.. Jag kanske till och med lägger ner den helt..

Helgen har varit bra :) I fredags var jag och Anna först i Malmö och kollade på balklänning till henne och åt pizza. Hon hittade en blå, som hon såg helt fantastisk ut i. Vi hann hem innan stormen tog i på riktigt och kröp vi ner under ett stort täcke i hennes soffa, kollade på Let´s Dance och åt god glass.

Sen igår förmiddags så mötte Anna upp mig vid rödljusen (det är så att vi bara har en korsning med rödljus i Höör) och så cyklade vi bort till badhuset och badade och simmade i 2 timmar - mysigt :) På kvällen bar det av till Marieholm till min Magnus tillsammans med Månsson, Ricky och Fredrik (jag och grabbsen). Vi tog oss sen in till Lund och såg Jumper på Filmstaden. Bra och spännande film, är till att rekommendera. Blev gott lösgodis och härliga biopopcorn till, sen Max på vägen hem.. Jag var dock så mätt från popcornen att jag inte åt nått.. Tyvärr. För det är gott med nattamat :)

Idag så har jag och Magnus mest slöat, spelat spel och dylikt. Han visade mig hur man spelade Red Alert :) Vet inte om jag hade kunnat det själv nu, får nog testa nästa gång :)

Hoppas att ni också haft en trevlig helg :)
Hugs 'n kisses

1 kommentar:

  1. Så du ska bli spelnörd nu också. Snart den kompletta datanörden. Det rimmar ju inte helt bra med träningen som uteblev denna vecka också. Hmm, skärpning ;)

    SvaraRadera