onsdag 13 februari 2008

Supertönt!

När jag hade vaknat, duschat och ätit frukost i lugn och ro i morse, så tog jag tåget ner till Malmö för att en viss sötnos fyller år imorgon, och jag skulle inhandla det sista till presenten/presenterna. Var svårt att hitta en av dem, så jag fick fara land och rike runt, men med hjälp av Jennie och tips av mamma så fann jag den tillslut.

Jag och Jennie har haft sjukt kul idag, som vanligt :) Jag är aldrig så töntig som när jag är med henne. Hon sa till och med att jag var en supertönt, haha.. Jag kan tala om för er att hon också är en supertönt, det är ju det jag gillar med henne :D

Jag borde vara så töntigt rolig som jag är när jag är med henne - Alltid!
Nu kan det vara så att det är kombinationen Jennie och Sandra som är jävligt rolig.. Och ingen annan som kanske tycker att vi är roliga? Hehe..
Jag kanske alltid är så töntig, men märker inte det för att det är ingen som tycker jag är rolig?
Fast jo, jag har ju roligt med alla mina vänner :)

Men Jennie och jag har något speciellt.. Hon är ju trotts allt min äldsta vän :)

1 kommentar:

  1. Sån är jag bara med mina "allra bästa vänner". Vi har känt varandra sen dagis och det är bara de som verkligen verkligen verkligen vet exakt hur töntig jag är, förutom närmsta familjen då. Kan du tänka dig hur töntig jag är med dem, med tanke på hur töntig jag är när jag träffar er? Och ändå är det inte allt tönt? Haha. Kram!

    SvaraRadera