måndag 21 januari 2008

Blåsigt

Idag har vi börjat ny kurs, Folkhälsa ur ett medicinskt och samhällsvetenskapligt perspektiv. Låter spännande va? hehe.. Det är faktiskt himla intressant, men verkar också ganska jobbigt. Vi ska dock ha ett par lite roligare moment, bland andra fysisk aktivitet :) Kursen innehåller också anatomi och fysiologi, vilket också ska bli kul och det börjar vi med redan imorgon!

Förutom varit i skolan så har jag idag även varit på biblioteket och fixade böcker (tyvärr inte alla) till kursen, jag har organiserat min musik på datorn, börjat läsa lite, övervägt att ta en promenad men tyckte att det var lite väl blåsigt och nu kollat på Simpsons och Two and a half men.

Nu ska jag kolla lite på Outsiders och kanske äta lite glass (bara lite) - Är så himla sugen på choklad och chokladglass är det vi har hemma.

Tack och hej

2 kommentarer:

  1. Don´t you dare talking about ice-cream!! Vet du hur sötsugen jag varit idag? Och som jag hållt mig. Och så kommer du såhär strax innan läggdags och påminner mig igen. Fyyy;) Puss puss! =)

    SvaraRadera
  2. I kvällens Outsiders handlade det om missbruk och där besökte de en kvinna som missbrukade choklad just. Hmm... Jag drar inga paralleller.

    SvaraRadera