torsdag 24 januari 2008

Spöregn!

Brukar vid den här tiden släppa ut lilla Vicky (hunden) på tomten så att hon kan få kissa en sista gång innan jag lägger mig.. Men jag är tveksam om hon kommer vilja gå ut i det här vädret.. Det riktigt öser ner! Får väl vänta tills det är uppehåll kanske.. är ju synd om henne. Hon är ju så söt!


Jag sitter förtillfället och kollar på Supersize me, samt dreglar över Ben and Jerry glass..
-Om Supersize me kan jag förtillfället bara få ur mig att Amerikaner är sjuka (inte alla då, men som det skilldras i dokumentären - en väldigt stor del).
-Om glassen kan jag bara säga jummie :D

"Svälj dina frustrationer!

Vem vill inte trösta sig med choklad? Vetenskapen kan nu intyga vad vi redan vetat sen länge: Mumsande av choklad frigör ämnen som gör dig lycklig.

På det viset fungerar Chocolate Therapy som den smaskigaste av mediciner. En trippeldos i form av kraftig chokladglass, rejäla bitar av chokladkakor och mörk chokladmousseglass borde ge dig ett rejält skydd mot allehanda våndor och frustrationer.

Intages med fördel i riklig mängd i bekväm halvliggande position. Låt smälta långsamt på tungan och känn hur chokladlyckan fyller din kropp."

Det är vad som står på Ben and Jerrys hemsida, under nyheten Chocolate Therapy :D Jag kan säga så här mycke - De har sålt den till mig i alla fall, haha!

Så inatt kommer jag drömma om flottiga hamburgare (i negativ bemärkelse), feta amerikaner och underbart chokladig glass som smälter på min tunga... hehe

Natti!

1 kommentar:

  1. Här sitter jag och har inte ätit lunch än, svinhungrig och så skriver du om flottiga hamburgare och chokladglass. Vet du hur sugen jag blir eller? Haha Puss!

    SvaraRadera