söndag 13 januari 2008

Stum av häpnad.. eller så är det en förkylning

Ikväll så tappade jag min röst helt efter att ha varit hes i snart 2 dagar.. Lite spännande att inte kunna uttrycka sig via talet, för även om jag varit hes förrut så har det nog aldrig varit så illa. Men jag och mamma kom fram till att ja- och nejfrågor fungerar bra. Så det har vi kört med den halvtimmen jag varit hemma nu.

Jag har tillsammans med Magnus och hans familj varit och sett National Treasure: Book of secrets ikväll. Riktigt bra film, faktiskt lika bra och spännande som den första. Så den rekommenderar jag starkt.

I fredags så blev det myskväll och vi kollade på första NT-filmen, så vi skulle minnas den till vi såg 2:an idag och igårkväll blev det pizza, TP, glass, allmänt snackande och massa skrattande med Jennie, Gunilla och Jenny. Känner mig mycket nöjd med min helg, trotts den tillfälliga förlusten av min röst. Så tack allesamman!

Nu ska jag gå och njuta av att vara hemma. D.v.s. kolla på TV om där går nått bra, eller slå på en bra serie. Hoppas att ni också haft en bra helg!

So long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar