torsdag 17 januari 2008

Elvis the comic

Stadier i ett trauma
(Klicka på bilden så blir den stor så ni kan läsa den)


Elvis the comic förgyller alltid mina dagar. Tyvärr är det svårt att få tag på en metro när man pendlar uppåt (av nån anledning som jag inte förstår). Men innan när jag pendlade ner till Lund där jag jobbade så läste jag Elvis varje morgon :) Och eftersom jag åkte från Höör 5.23 så fick man alltid en sprillans nytt exemplar.
Som tur är så lägger de upp seriestripar på http://www.elvisthecomic.com/ dagligen. Jag vet dock inte om de är samma som de publicerar i metro, men ändå :)

Jag köpte även Elvisböcker till nära och kära i julklapp. Elvis - En liten stund med sex till Magnus och Elvis - En liten stund med kärlek till barbamamma (pappas fru). Båda är väldigt roliga, så de rekommenderar jag :)

Nä, tenta imorgon och de sista förberedelserna börjar nu. Dvs. lägga fram grejerna man ska ha imorgonbitti eftersom man ska iväg äckligt tidigt 7.22 (jag tror jag har blivit bortskämd på senare), kolla så man har alla legitimationer och kort man behöver och sen sova - Den viktigaste och skönaste förberedelsen.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar