fredag 11 januari 2008

Ny dag, ny energi för studierna?

Ja, man skulle kunna tro det. Men neeeej.. Så nu sitter jag här igen och tar en studiepaus.
Men jag ska komma igång sen, det måste jag!

Övriga planer för dagen är:
-Dammsuga och plocka iordning lite
-Göra en ansiktsmask
-Plocka ögonbrynen
-Färga ögonfransarna (om jag orkar, det är jobbigt)
-Ta ett fotbad
-Göra en hårinpackning

Det vill säga jag ska ha lite av en SPA-dag. Är skönt och viktigt att pyssla om sig själv lite då och då. Sen ikväll så bär det av mot Marieholm till Magnus, vilket som vanligt ska bli hur mysigt som helst :)



Den här bilden är egentligen tagen endast för min vän Forkners ögon, men jag tänkte att den passade inläggets tema så jag bestämde mig för att bjuda lite på mig själv ;)
-
See you later alligator

1 kommentar: