måndag 28 januari 2008

Riktigt rolig helg :)


Den här helgen skrattades det mycket :) Började bra med att träffa Elin i fredags, och vi hade lika kul som alltid. På lördagen var jag lycklig över att jag inte blåste bort och över att jag lyckades ta bland de sista tågen som gick till Eslöv (visste inte det då), för att sen ta mig vidare med buss mot metropolen Marieholm ;) Magnus bjöd på middag, sen åkte vi hem till kompisar och festade till det lite vilket var mycket trevligt särskilt eftersom det var riktigt längesen vi sågs allesamman.

Igår så tog vi tåget in till Malmö för gå på Malmö Comedy Festival. Det blev en kväll full med skratt då många av landets roligaste stand-up komiker fanns på plats. Kvällens utan tvekan bästa var Johan Glans, killen är ju helt underbar, hehe.. Skrattar bara man ser honom :D Men där fanns sjukt många bra komiker. Lena Frisk, Robin Paulsson, Tobias Persson och Måns Möller var några jag känner till bättre sen innan som var på topp :) Men fanns många som var nya för mig som var otroligt bra, däribland Khalid Geire, Fritte Fritzson, Theresa Tönisberg och en väldigt skum men härlig kille vid namn Kristoffer Svensson.

Min personliga favorit Johan Glans, under hans andra uppträdande för kvällen.

En lyckad kväll med så mycket skratt att det till och med kom några tårar och magkramp vid ett tillfälle, haha..

Nä, nu är det läggdax för mig. Tack och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar